Frequenza cardiaca alta mentre corri?
Pruvate questi 4 modi super efficaci per cuntrullà a vostra frequenza cardiaca

Riscaldatevi bè prima di corre
U riscaldamentu hè una parte impurtante di a corsa
Ùn impedisce micca solu e ferite sportive
Aiuta ancu à liscià a transizione da un statu di riposu à un statu di muvimentu.
Un bon riscaldamentu include stretching dinamicu è esercizii à bassu impattu
Cum'è a ginnastica faciule à manu libera è u jogging
Questu sveglierà gradualmente i musculi è migliurà a circulazione di u sangue in u corpu.
Evite l'aumentu anormale di a frequenza cardiaca causatu da un aumentu bruscu di a carica cardiopulmonare
Metudu è cumpetenza
U cuntrollu di u ritmu di corsa, in particulare a frequenza di u passu, hè chjave per u cuntrollu di a frequenza cardiaca. Eccu alcuni cunsiglii pratichi

Aumentà a frequenza di i passi: Pruvà à aumentà a frequenza di i passi à 160-180 passi per minutu pò riduce l'impattu di ogni passu è riduce a frequenza cardiaca.
Accurtà a lunghezza di u passu: Cuntrullendu a lunghezza di u passu, evitate u scossa di u corpu causata da una lunghezza eccessiva di u passu, riducendu cusì a frequenza cardiaca.
Aumentà a frequenza di i passi: Pruvà à aumentà a frequenza di i passi à 160-180 passi per minutu pò riduce l'impattu di ogni passu è riduce a frequenza cardiaca.
Ricurdatevi, u scopu di a corsa hè di esse sani
Micca velocità
Ritmendu e vostre corse
Pudemu mantene u nostru ritmu cardiacu stabile à u listessu tempu
Prufittate di a corsa

Cuntrolla u ritmu di a respirazione
A respirazione hè un mezzu impurtante per regulà a frequenza cardiaca.
I metudi di respirazione adatti ci ponu aiutà à cuntrullà megliu a nostra frequenza cardiaca

Respirazione addominale: A respirazione prufonda hè ottenuta espandendu è cuntrattendu l'addome, invece di fidà si solu di u pettu.
Ritmu di respirazione: Pruvate u ritmu di "dui passi, un respiru, dui passi, un respiru" per mantene u respiru uniforme è stabile.
Una respirazione curretta ùn pò micca solu migliurà l'utilizazione di l'ossigenu, ma ancu cuntrullà efficacemente a frequenza cardiaca, rendendu a nostra corsa più faciule.

Aduprà l'allenamentu à intervalli
L'allenamentu à intervalli hè un metudu efficace di cuntrollu di a frequenza cardiaca chì migliora a funzione cardiorespiratoria alternendu esercizii di alta intensità è di bassa intensità:
Eserciziu d'alta intensità: Corsa veloce per 30 secondi à 1 minutu à 80-90% di a vostra frequenza cardiaca massima.
Eserciziu à bassa intensità: Seguitate cù 1-2 minuti di jogging o di camminata veloce per permette à a frequenza cardiaca di ricuperà gradualmente.
In u prucessu di cuntrollu di a frequenza cardiaca in corsa, a fascia toracica di monitoraghju di a frequenza cardiaca hè un strumentu ausiliariu impurtante.
Cumu funziona: A banda di frequenza cardiaca calcula a frequenza cardiaca rilevendu i debuli signali elettrici generati da u core à ogni cuntrazione per mezu di elettrodi in u pettu.
Questa misurazione hè cunsiderata assai precisa perchè riflette direttamente l'attività di u core.
Cumu aduprà:
Prima di purtà a fascia di frequenza cardiaca, hè cunsigliatu di bagnà l'elettrodu cù una piccula quantità d'acqua, chì pò migliurà a cunduttività elettrica è assicurà a trasmissione precisa di u signale.
A fascia di frequenza cardiaca deve esse purtata direttamente sottu à u sternu, assicurendusi ch'ella sia in strettu cuntattu cù a pelle. Una pusizione troppu alta o troppu bassa pò dà risultati imprecisi.
In u prucessu di eserciziu, osservazione in tempu reale di i cambiamenti di dati di frequenza cardiaca, aghjustamentu puntuale di l'intensità di l'eserciziu

Utilizendu e cinghje pettorali di rilevazione di a frequenza cardiaca, pudemu monitorà più precisamente i cambiamenti di a frequenza cardiaca, cuntrullendu cusì più efficacemente a frequenza cardiaca durante a corsa, migliurendu a sicurezza è l'efficacia di l'eserciziu.
Data di publicazione: 05 di nuvembre di u 2024